Najčastejšie otázky - Servis mobilov, tabletov, notebookov, televízorov, navigácií, predaj PS4 hier | AllForMobil - Vranov nad Topľou

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Najčastejšie otázky


Čas
Dnes je


Všetko na stránke http://www.allformobil.sk je chránené v zmysle autorského zákona č. 618/2003 Z.z. a medzinárodného práva. Bez súhlasu majiteľa stránok je zákázane čokoľvek kopírovať, rozmožovať, rožšírovať a vydávať za svoje !



Najčastejšie otázky od zákazníkov:
 
"možno Vám to pomôže ..."
 
 
Koľko bude stáť servis/oprava ?
Cena opravy sa dá zistiť iba po obhliadke v kamennej predajni na ul. Duklianských hrdinov 1234 vo Vranove nad Topľou.
Pokiaľ ste z ďaleka, nie z okolia Vranova nad Topľou, môžete nás kontaktovať aj mailom.
 
 
Viete mi vyčísliť cenu opravy, ak Vám zašlem e-mail s popisom či fotkou závady ?
Bohužiaľ nedá.
 
 
Ako dlho budem čakať za vyčíslením opravy?
Pri bežných závadách ako je prasknutý dotykový panel, puknutý LCD displej, výmena vstavanej batérie a pod. sa cena určuje
na počkanie. Pri ostatných v priebehu 3 prac. dní.
 
 
Je zistenie ceny opravy cenovo spoplatené?
Vyčísľujeme cenu opravy bezplatne.
 
 
Ak si nechám zistiť cenu opravy a prídem na ďalší mesiac, zmení sa niečo na cene ?
Cena opravy platí 24hodín. Nakoľko máme ochranu skladu a ceny máme stále aktuálne so skladom, vieme zaručiť cenovú hladinu počas 24 hodín.
 
 
Ako dlho budem čakať za opravou? 
Na túto otázku Vám vieme odpovedať po vyčíslení ceny. Jednoduché závady opravíme za 1 prac. deň, 
ale aj na počkanie. Zložitejšie závady opravíme v priebehu niekoľkých prac. dní.
 
 
Boli sme dohodnutí, že po vykonanej oprave mi pošlete SMS, prešiel týždeň a zatiaľ mi žiadna neprišla.
Treba sa zastaviť na predajni s dokladom o oprave osobne, alebo si zatelefonovať na číslo uvedené v kontaktoch, alebo napísať e-mail.
Na telefóne sme v čase od 8:00 do 16:00 v bežné pracovné dni. Pokiaľ nik nedvíha nie je to pre to, že Vás ignorujeme,
ale pre to, že sme pracovne vyťažení.
 
 
Opravujete len to čo máte napísané na stránke ?
Nie, opravujeme toho oveľa via. Vždy je lepšie sa u nás informovať.
 
 
Mal som opravovaný mobil a niečo sa mi nezdá vzhľadom na funkčnosť?
Pri akomkoľvek zistení, že niečo nie je v poriadku, najlepšou voľbou je zastaviť sa u nás a poradiť sa s ďalším riešením. Sme tu od toho aby sme Vám pomohli a poradili.

Čo ak som si objednal vlastný náhradný diel?
Vždy je lepšie sa so servisným technikom radšej poradiť pred kúpov, veď 15 rokov skúsenosti nenadobudnete za deň ale ak ste si už objednali vlastný
náhradný diel vieme Vám namontovať / premontovať aj ten za poplatok.





 

Meniny oslavuje:

Zajtra má meniny:




 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky